wtorek, 8 marca 2016

Sunday at an old farm

Ostatnią niedzielę spędziliśmy za miastem, na terenie hotelu Nosselia, urządzonego w starym folwarku. Zostaliśmy tam zaproszeni i muszę przyznać, że nie byłam zbyt chętna na tę wycieczkę, bo hotelowe atrakcje kojarzą mi się raczej z nudzeniem się w spa (no, wiem, dziwna jestem), a ja wolę "biegać" po lesie. Na miejscu spotkało mnie jednak miłe zaskoczenie. Mini zoo z lamami i końmi, kawał pola, także z lasem, disc golf i całe mnóstwo terenowych atrakcji. W efekcie spędziliśmy bardzo aktywny dzień na dworze i wróciliśmy do domu późną nocą, zmęczeni i dotlenieni jak trzeba ;) Zresztą - niech mówią zdjęcia.







apaszki - La Millou
czapki - Pom Pom Cap
buty - Mrugała
plecak J.J.'a - Lassig

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne miejsce! Extra!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna wyprawa:-)) szukamy fajnych miejsc na zbliżające się ciepłe week
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)