czwartek, 5 września 2013

like a desert

Miejsce, w którym byliśmy - ten nasz Koniec Świata - to Dąbkowice. Taki mały punkcik na mapie, na mierzei. Piękne, dzikie, spokojne, z dala od wszystkiego, trójkątne domki, duże, niedrogie, przed każdym hamak, obok plac zabaw, parasol nad piaskownicą, sznurki na pranie, ale... nie polecam. No, nie mogę z czystym sumieniem polecić, bo mocno kulało pod względem higieniczno-estetycznym. Bez wchodzenia w szczegóły - za rok będziemy sobie jednak szukać innej oazy. Tu poważnie rozważam Jarosławiec, który odkryliśmy przypadkiem, szukając w okolicy basenu (żeby także Niedźwiadek się pokąpał). Urokliwe miasteczko z nietypową plażą, ciekawymi barami i całym mnóstwem rybackich kutrów, z których co rano moglibyśmy kupować świeżutkie sztuki na obiad. 
Z innych zachwytów: przy najbliższej okazji MUSICIE się wybrać na ruchome wydmy pod Łebą. Wytrzęsione tyłki w melexie, czary-mary i trafiacie na sam środek pustyni. Zapiera dech w piersiach. I ta najszersza plaża, jaką w życiu widziałam.
Coś niesamowitego!







bluzka - Minymo (lecące ptaki były motywem przewodnim kolekcji marki Moi i wrócą jeszcze jesienią u wielu projektantów, uwielbiam je - kojarzą mi się z wolnością i nieskrępowaniem) 
baggy - Dress you up
komin - Fluffy Colours
trampki - lokalny sklepik
kask - tu


bluzo-płaszcz - Dress you up
szorty, spodnie, gumiaki, bluzka (poniżej) - H&M
top - mama
trampki - Marks&Spencer
czapka - Cropp
przypinka (poniżej) - Endo



sweterek - Lindex
baggy - Dress you up (sorki za tę kumulację, tak jakoś wyszło :P pewnie dlatego, że te mięciutkie ubrania super się sprawdzają na wakacjach)
czapka - Coolclub (Smyk)
butki - Okaidi








sweterki chłopaków - Minymo (J.J.'a kupiony dawno temu, identyczny dla Niedźwiadka znaleziony niedawno w sieci) 
sandałki chłopaków - H&M
czapki chłopaków - Asia z bloga Modny syn
t-shirt i bodziak Niedźwiadka - Zara
chusta - Lindex
beżowe spodenki - F&F
turkusowe jeansy J.J.'a - Lego Wear (TkMaxx)
indyjska koszula (serio: made in India!) - Lindex 

19 komentarzy:

  1. jak zwykle śliczne zdjęcia, a tą pustynię, to z chęcią bym zobaczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zapiera dech...pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matuchno...ależ plaża....serio jak na pustyni:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, fajnie mieliście.
    a czemu ubranka rodziców nie opisane, hmmm?
    ps. dostałaś moje @ w ciągu ostatniego tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ubranka rodziców mało ważne :P
      Nie dostałam @ :(

      Usuń
    2. wysłałam przed chwila znów masz?
      jak nie to skrobnij mi w @ inny adres

      Usuń
    3. no właśnie...ja też ostatnio @ wysłałam w sprawie pościeli. dostałaś?

      Usuń
  5. Jak zawsze zdjęcia tak piękne, że aż zwalają z nóg :-). Mogę Cię podpytać, czy kończyłaś jakieś kursy fotografii, czy też masz po prostu talent wrodzony :-)? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, talent. To tylko praktyka. Zajrzyj do pierwszych postów, to zobaczysz prawdziwą masakrę ;P
      Od siostry się trochę uczę, ale mi do niej daleko. Wiem tylko, że światło jest najważniejsze :) I złapanie emocji.

      Usuń
  6. Super! Dawno tylu różniastych zdjęć nie wrzucałaś, można oczy nacieszyć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, dzięki. Ja mam zawsze kłopot z różniastością...

      Usuń
  7. ach! piękne jest to zdjęcie JJ'a w białej koszuli! lubię takie obrazki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym kiedyś miała drugie dziecko to zgłoszę sie do Ciebie po lekcje z wymyślania outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz dryg do tych ciuszkowych zestawień, oj masz! A zdjęcia nadmorskie- cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak wydmy potrafią zachwycić i małych i dużych łeba jest i moją ukochaną, chociaż ludzi mogłoby być mniej tam :( No ale co, ludzie wiedzą, co dobre więc przybywają.

    OdpowiedzUsuń
  11. te lecące ptaki to na jakąś obszerną bluzkę oversize dla mnie bym chciała :) bardzo mi się widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy sie i zapraszamy do magicznego świata niebanalnych ubranek
    https://www.facebook.com/pages/HonsiuMisiu/170255846494330

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)