czwartek, 8 czerwca 2017

good shoes, nice backpack & go!

Wakacje już dosłownie za chwilę, więc pora pomyśleć o wygodnych butach i plecakach, bez których trudno sobie wyobrazić wszelkie podróże czy wycieczki. Na Wasze prośby przygotowałam więc wielki przegląd tychże niezbędników - miks&match z sieciówek i sklepów online. Jestem pewna, że każdy wypatrzy tu coś fajnego. Ja "przepadłam" za plecakiem w proce marki Herschel i pikowanym w pasy marki Lassig. Sandały kupiłam chłopakom w Zarze, a jeśli chodzi o tenisówki - postawiłam jak co roku na markę Bensimon. Ale chyba nie będą to jedyne pełne buty chłopaków w tym sezonie, bo podoba mi się jeszcze co najmniej kilka par.

Dajcie znać, co Wam wpadło w oko.


1.Dziuki, 2.Molo (Zalando), 3. Benetton, 4. Stylepit, 5. Mango, 6. Lindex, 7. Muesli, 8. Zara, 9. Herschel (Bootz)

1.Reserved, 2.KappAhl, 3. Friboo (Zalando), 4. Smyk, 5. Bensimon, 6. H&M, 7. Zara, 8. Next, 9. Hummel (Stylepit)

1.Spartoo, 2. Zara, 3. Stups (Zalando), 4. H&M, 5. Zara, 6. Limango

1.Zara,2.Bootz, 3. Mango, 4. Lassig, 5. Mini Rodini (Groshki), 6. Decathlon, 7. Smyk, 8. Herschel (Bootz), 9. Bobo Choses (Bananaz)

1.Converse (Spartoo), 2.Nexr, 3.Victoria(Spartoo), 4. Mango, 5. Adidas, 6. Billowy (Limango), 7. Kieckers (Spartoo), 8. Zara, 9. Mrugała

 1.Puma,2.Vans, 3. Cocodrillo, 4. Next, 5. Mustang, 6. Adidas, 7. Zara, 8. New Balance, 9. Toms

1.Superfit(Zalando), 2. Next. 3. Zara, 4. Birkenstock, 5. Limango, 6. Kickers (Spartoo), 7. Zara, 8. i 9. Next

1.Cropp,2.Color Kids (Spartoo), 3. Mini Rodini (Bananaz), 4. Mi Pac (Answear), 5. Smafolk, 6. Zara, 7. Gap. 8. Cropp, 9. Lassig

1.Smyk,2.Hummel, 3. Adidas, 4. Mrugała, 5. Reserved, 6. Zara, 7. Adidas, 8. Deichmann, 9. Vans

1.5.10.15,2.Smallstuff (Stylepit), 3. Reserved, 4. 5.10.15, 5. Fermliving, 6. Mini Rodini, 7. Beau Loves (Groshki), 8. Vans

1.CCC,2.Spartoo, 3. Hummel, 4. Zara, 5. Converse, 6. Cocodrillo, 7. Supra, 8. Adidas, 9. Bisgaard (Stylepit)


1.Kickers (Spartoo), 2. Endo, 3. Gap, 4. Billowy (Limango), 5. Zara, 6. Fila, 7. Mango, 8. Adidas, 9. Smyk

1.Spartoo,2.H&M, 3. Friboo (Zalando), 4. Stups (Zalando), 5. KappAhl, 6. ZaraHome

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze opinie :)