wtorek, 8 października 2013

Wilanów + Create Your Own: Gro Company

Wizyta moich rodziców skłoniła nas do ruszenia się z domu w kierunku innym niż Ikea ;) Dawno nie byliśmy w Wilanowie, oj, dawno. Poza tym dotąd widziałam ten ogród tylko wiosną i latem. Nie wiedziałam więc, jak wygląda jesienią. A wygląda zachwycająco! I to od samego progu. Gdyby nie prawdziwe tabuny mam, pstrykających swoim (mam nadzieję) dzieciom fotki w malowniczych stertach liści, pewnie i my zaleglibyśmy na tej żółto-czerwonej pierzynie w okolicach wejścia. Ale że miejsca już dla nas nie było - to sobie poszliśmy na spacer. Wypas, mówię Wam! ;P

P.S. Ta część posta miała nosić tytuł 'Cows in Wilanów', ale że byli z nami rodzice, to wiecie - jakoś nie wypadało ;)








  płaszcz (dwustronny, drugą stronę widzieliście tu) - Dress you up
spodnie i chusta - Takko Fashion
buty - Grunge Life
czapa - z Little Rose&Brothers

Podczas wilanowskiej wycieczki Niedźwiadek miał na sobie świeżo malowaną bluzę. Zastanawiałam się, czy nie pokazać Wam jej przy innej okazji, w innym zestawieniu, tj. z jarzębinowymi spodniami - kolorze (jednym z trzech) przewodnim najnowszej kolekcji Gro Company, ale co się odwlecze, to nie uciecze, jak mawiali starożytni Rzymianie. Poza tym zestaw z dresowymi baggami też jest - moim zdaniem - w gro-owskim klimacie. Markę uwielbiam od dawna, od niedawna można ją kupić w Polsce - tutaj, ale ceny nie są małe, jak wiadomo. Tym, co szczególnie przypadło mi do gustu w ich kolekcji jesienno-zimowej, jest motyw lotki. Podobał mi się pomysł, sama lotka już mniej, więc znalazłam inną na wzór i tak oto powstała poniższa bluza :)





 bluza - H&M + malunek by mama
kamizela - Next
baggy - Dress you up
moksyny - Marta made it
czapa - Ant + pompon by mama
apaszka - Fluffy Colours

19 komentarzy:

  1. czapa niedźwiadka jest cuuuuuuuuudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się czapa Niedźwiadka bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krowisie cudowne, wypasły się za wszystkie czasy :) ! Lotka naprawdę fantastyczna!
    A jak tam, tata dał się namówić na projekt logo? Coś uknuliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dał się namówić, żeby nad logo popracować. Zabrał inspiracje i podobno pracuje. Zobaczymy :P
      Na razie zapędziłam mamę do rysunku na koszulce J.J.'a, ale to następnym razem :D

      Usuń
    2. Bardzo kreatywna z was rodzinka, pozazdrościć! A więc czekam na efekty :)

      Usuń
  4. Płaszczyk Dress you up jest rewelacyjny. My mamy w słoniki. Fakt, że pokazywaliśmy tylko szarą jej część i czas chyba na drugą:)))
    A w Wilanowie to ja też nie byłam jesienią....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te liście wyglądają niesamowicie. Zwłaszcza wielkie czerwone serca przy wejściu. Oniemiałam z zachwytu. Polecam :)

      Usuń
  5. Wow, Wow, Wow...no wypas jak się patrzy...a ta czapka Niedźwiadka...BOSKA:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku... buty Grunge life cudne :) oj super wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  7. J.J wygląda świetnie, super kolorki, w ogóle super ubierasz synka, a raczej synków. Niedźwiadek jest przesłodki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza rewelacja !!! kochana,a czy robisz takie na zamówienie ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapa bije wszystko inne na łeb:-DChoć całość absolutnie fantastyczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wilanów jest śliczny! Byłam w lecie, już dawno dawno temu! Chyba czas odwiedzić ponownie, tylko teraz już nie sama tylko z rodzinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapa cudna, świetne kolory połączyłaś :) No a lotka - bomba :) I jeszcze apaszka mnie zachwyciła :)

    P.S.
    Dzięki za poszperanie w ustawieniach - już jest wszystko ok :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Niedźwiadki :) Cudne plenery :))) Wilanów jest OK :) Mój ulubiony park w W-wie. Często bardzo tam bywamy więc może kiedyś się spotkamy :) Polecam czwartki - wstęp za free do parku :) Chłopaki fajosko poubierane :) Cows in Wilanów - dobre ;P buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyw lotki genialny własnie czegos takiego szukałam a jak jeszcze wykonanie wlasne to czapki z głow. Mój mąz akurat uwielbia badmintona to wykonując podobną bluzę dla mego smyka ucieszę jednego i drugiego faceta:) Dziekuję za inspirację i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)