czwartek, 9 czerwca 2016

play it simple

Nauczyłam się przy dzieciach pokory, doceniania tego, co zwyczajne i proste. Nie żebym wcześniej potrzebowała do szczęścia nie-wiadomo-czego, nie. Ale dopiero będąc mamą i mając pełną świadomość wartości, które chcę przekazać chłopakom, ustawiłam sobie to w głowie, nazwałam i zrozumiałam. Jeśli jeszcze szukacie swojej ścieżki, mogę Wam śmiało powiedzieć: jest tutaj, w tych drobiazgach, małych sprawach. W tych codziennych lodach, w wycieczkach rowerowych, wspólnych zachwytach nad nowo odkrytym wiszącym mostem czy wędrowną biblioteczką w środku lasu, w śmianiu się do łez, oswajaniu przypadkowo spotkanego psa i wylegiwaniu się na własnej wyspie. W tym, co takie normalne, a jednak takie niezwykłe, jeśli potrafimy się tym cieszyć. 

Wkrótce wakacje i podobnie jak w tamtym roku, tak i teraz proponuję Wam przyłączenie się do akcji - łapcie chwile i hashtagujcie #playitsimple: pokazujcie mi, jak spędzacie czas z dziećmi, co robicie, w co się bawicie, upamiętniajcie te "Wasze" momenty, które nic nie kosztują, dzielcie się tym z nami. Niech ten post i kilka kolejnych będzie dla Was inspiracją. Zabawa potrwa całe lato. Mam nadzieję, że wspólnie zgromadzimy mnóstwo pomysłów i cudownych wspomnień. Do dzieła!    





chustki chłopaków - La Millou
koszulka w wozy strażackie - Smafolk
koszulka z latawcem - Bibidreams
koszulka w myszki - Beau Loves via Groshki

3 komentarze:

  1. Zdjęcia ♡♡♡
    I święta prawda.. mnie jeszcze mój syn nauczył bezwarunkowo kochać- tak za nic a zarazem za wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia ♡♡♡
    I święta prawda.. mnie jeszcze mój syn nauczył bezwarunkowo kochać- tak za nic a zarazem za wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna ta budka z książkami!
    Ja nie mogę doczekać się tegorocznych wakacji. Plany są, pora się zabrać za organizację tych wspólnych chwil ;)
    Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)