poniedziałek, 14 maja 2018

doll for a boy

Pomysł z kupieniem lalki-chłopca dla Niedźwiadka "chodził za mną" od dawna. Sama nigdy nie byłam fanką lalek, a moja mama do dziś pamięta, jak jako dziecko zareagowałam histerycznym płaczem, gdy mi jedną dała, bo marzyłam o... wyścigówce. No, cóż, nie byłam typową dziewczynką, podejrzewam jednak, że gdybym miała wybór większy niż bobas, księżniczka albo Barbie-baletnica, mogłabym się jednak lalkami zainteresować.  Bo - przyznaję bez bicia - w tym chłopaczku ze zdjęć zakochałam się od razu, najpierw ja, a dopiero potem Niedźwiadek. Nie dało się inaczej, po prostu! To nie jest typowy wybór dla chłopca, ale jeden z najlepszych, jaki zrobiłam. Sprawdza się genialnie dla małego, żądnego przygód faceta, bo Finn (który otrzymał od Niedźwiadka swojskie imię Jacek) to wymarzony kompan do prawdziwych łobuzerskich zabaw. 
Ogromną "robotę" robią tu akcesoria - latawiec był w pakiecie, strój na ryby i komplet na biwak z namiotem i ogniskiem to osobne zestawy, jedne z wielu, które można do gościa dokupić. Niedźwiadek już wpisał na listę zakupów dwuosobowy kajak z kapokami i... kolegę do wiosłowania, a pomysłów na wspólne przygody ma w głowie całe mnóstwo. Jacka można przebierać, kąpać, zabierać na wycieczki, kłaść spać w namiocie, odgrywać nim role itd., czyli bawić się nim dokładnie tak, jak każdą inną lalką, z tą tylko różnicą, że jest chłopcem, ma fajne, bo aktywizujące chłopięce zainteresowania i chłopcy mogą się z nim łatwo zidentyfikować.

Obejrzyjcie zdjęcia i podzielcie się wrażeniami. Jestem ciekawa, jak się Wam podoba taki pomysł na prezent z okazji Dnia Dziecka.

Lalka i akcesoria to produkty marki Lottie Dolls. W Polsce dostępne w sklepie Locokids.
*
EDIT: Od teraz do 16 maja do północy macie na nie 20% zniżki!
Hasło: JJANDTHEBEAR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze opinie :)