piątek, 5 października 2012

go wild!

Ponieważ "P." już dziś trafiła do większości Empików, mogę Wam wreszcie śmiało pokazać zdjęcia z naszej dzikiej, leśnej sesji do tego numeru. Oczywiście te, które "nie weszły", ale wcale nie gorsze :) Mój mąż upierał się, że skoro już prowadzę takie pismo, to MUSZĘ w końcu puścić naszego syna na jego łamach. Niechętnie, ale uległam. Fakt, że była to sesja Zuzi i to taka, podczas której J.J. mógł się naprawdę wyżyć i świetnie bawić też nie był przy tym bez znaczenia. 

"Że niby mam tu teraz zamieszkać?" ;)

"Nie jest tak źle... Chyba..."

"Wygląda na to, że będzie jednak niezła zabawa!"
"Oj, rozmazałem się!"

Mama poprawia makijaż.
I teraz: SZAŁ!

[No, po kim J.J. ma te zdolności aktorskie, to ja nie wiem? ;)]

A tak wyglądało szycie pióropusza noc wcześniej:

27 komentarzy:

  1. jejuuu jakie boskie zdjęcia! szukałam wczoraj P w Empiku w Malcie, ale jeszcze nie było... a ja przywiozłam od babci Ewy - koszulkę/sukienkę małej Pocahontas :) taką co ma 30 lat! :)) i nad pióropuszem, tudzież opaską z piórkiem myślę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne zdjęcia :) Jonasz jest cudownym modelem :) a pióropusz - zachwyca masz niesamowite zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe fotografie!!! Chciałabym namówić córkę, żeby na zimowym balu w przedszkolu przebrała sie za indiankę ale muszę znaleźć na to sposób :) Mam nadzieję że ostanie się do przyszłego tygodnia jakiś nr P dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne, radosne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sesja, JJ cudowny!... a ja mam tak fotogeniczną córkę! nawet dwie:D hihihi... będę za tydzień w PL na chwilę, może otrę się o empik, bo chętnie pooglądałabym więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia...Indianin jak malowany:)))
    Wysłałam dziś męża do Emiku właśnie w tej sprawie...mam nadzieję że przyjedzie z "P" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle, sesja boska!!!!!! J.J. boski i najbardziej podoba mi się bluzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zdjęcia! Musieliście się wszyscy świetnie bawić ;)
    A pióropusz efektowny bardzo! :)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja wczoraj nerwowo poszukiwałam nowego numeru w empiku... wygląda na to, że dziś znów pojadę:) sesja wspaniała! już chcę mieć "P" w rękach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!!! Super sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Zaraz idziemy na spacer, więc zajdziemy po nowy nr Przebieralni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja czuję się dyskryminowana, przez to że mieszkam ponad 100km od najbliższego Empiku jeszcze nie widziałam Przebieralni, gdy byłam w mńieście i szukałam to wszystkie nr. były wyprzedane (foch!) :DDD
    Piękny JJ i cudna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli biegniemy do Empikuuuu:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja jutro sprawdzę :) bo okładka przepiękna, a ta sesje - wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja ! Boski kolor spodni ! Tylko ciuszki chyba troche na J.J.a za duze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, trochę. Bluzki specjalnie pod sesję, a że J.J. ma bluzek dostatek, to te kupiłam "na zapas" ;)

      Usuń
  16. Dzisiaj kupiła ostatni nr P z empiku. Szybko przejrzałam i pobiegła do Kappahl w celu znalezienia czarno białej bluzeczki, w która ubrany jest Twój synek i niestety nie znalazłam. Gdzie moge taka kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w CH Janki, ale fakt, że już jakiś czas temu (koniec sierpnia). Nie znam niestety nr tej bluzeczki, żeby podzwonić i popytać :/ A jaki rozmiar byłby potrzebny? Może uda mi się przy okazji znaleźć podobną bluzeczkę.

      Usuń
    2. Jest śliczna ta bluzeczka, potrzebowałabym na 104/110, lub 110/116. Byłabym bardzo wdzięczna :) Czy ona jest z serii kappahl kaxs? Jestem pod wielkim urokiem Twoich zdjęć wszystkich są przepiękne. Twój synek będzie miał piękną pamiątkę jak dorośnie.

      Usuń
    3. Tak, kaxs :) Na razie jeszcze nic podobnego nie znalazłam, ale będę pamiętać, a póki co polecam Ci przejrzenie oferty marki Lindex, np. koszulki: http://www.lindex.com/pl/kids/boy-1-7-years/t-shirts-shirts/6870147/T-shirt/?styleId=33578472, http://www.lindex.com/pl/kids/boy-1-7-years/t-shirts-shirts/6876214/T-shirt/?styleId=34105763 i mój faworyt: http://www.lindex.com/pl/kids/boy-1-7-years/t-shirts-shirts/6890732/T-shirt/?styleId=36699214 :)
      Zdjęcia nie są moje, tylko mojej siostry, ale dziękuję w jej imieniu :)

      Usuń
  17. Jakie to jest ładne dziecko! Ja już sie tak wkurzyłam :( chciałam kupić, nie było :( a tam podobno indianie i kowboje! muszę jutro koniecznie! no koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie;)))bluzeczka cudna, też nie widziałam u nas.A bywam na bieżąco:)
    ja jestem również pod wrażeniem jakości zdjęć, zdradzisz jakim aparatem pracujecie?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, niestety z tymi ubrankami do sesji to tak jest, że z konieczności trzeba je nabyć minimum miesiąc-dwa wcześniej, bo potem do sesji dobiera się przegląd. Plus obróbka, plus skład, plus druk... Zuzia ma chyba Pentaxa albo Nikona (albo oba;), ale pojęcia nie mam jakiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)