piątek, 26 maja 2017

we are awesome!


Jeśli nikt Ci tego jeszcze dziś nie mówił, to posłuchaj: JESTEŚ NAJLEPSZA! Serio, serio. Dla Twojego dziecka jesteś najwspanialszą mamą na świecie. Skąd to wiem? Bo sama też taka jestem! Dla moich chłopaków, oczywiście. Jest wiele sfer, w których brakuje mi pewności siebie, ale bycie mamą do nich nie należy. 
Pewnie, że popełniam błędy, jak każda z nas. Czasami i po kilka dziennie, ostrożnie licząc. Bywa, że zupełnie nie mam racji, albo tylko mi się wydaje, że robię dobrze, albo - no, co? Ty na pewno też to robisz! - udaję, że wiem, chociaż w rzeczywistości nie mam bladego pojęcia i działam totalnie po omacku. To "po omacku" zresztą niejednokrotnie okazuje się nawet lepszą drogą niż wybory, których dokonuję po starannych przemyśleniach. Wiesz, o czym mówię, prawda? To właśnie macierzyństwo dało mi zdrowy dystans do siebie samej i 100% pewności, że nie muszę nikomu niczego udowadniać, z nikim się ścigać i stawać na rzęsach, by na coś zasługiwać. 
Dzieciaki dałyby mi "ordery zasługi" nawet gratis. Tak samo jak Twoje Tobie. Właśnie dlatego staranie się dla nich jest takie naturalne. Nie łatwe i nie zawsze przyjemne, a jednak naturalne. 
Więc tak, wiem na pewno - Ty też jesteś najlepsza i zasługujesz na medal, jest przecież milion (chociaż wystarczy 7) rzeczy, które robisz dobrze i dzielnie znosisz wszystkie trudy macierzyństwa, nawet to, czego naprawdę wolałabyś nie znosić. Co z tego, że masz na sumieniu kilka grzechów? Kto ich nie ma?! Nie musisz być święta, ani idealna. Pomyśl zresztą, jaka byłabyś wtedy nudna!

Głowa do góry, plecy proste, pierś do przodu, kochana! 
Wznoszę toast szampanem (dziś może być do śniadania, why not?) za Twoje zdrowie!

P. S. A jeśli akurat nie masz pomysłu na to, co sobie z tej okazji podarować, to zajrzyj TUTAJ. Może coś Cię zainspiruje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze opinie :)