wtorek, 12 kwietnia 2016

summer trailer

Świadomie odchodzę od mody z poruszanymi tu tematami. Dla tych, co są z nami od lat, to nic nowego. Ten blog już dawno przestał być "o ciuchach". Tu się dyskutuje, szuka wskazówek, jak radzić sobie na co dzień w trudnych sytuacjach, jak się wściekać i jak się cieszyć z tego wszystkiego, co niesie ze sobą macierzyństwo. Tu się poznaje różne drogi i metody, i nieustannie dąży do złotego środka ;) Ale - no, właśnie ale - jednocześnie to też nigdy nie przestał być blog, modą wypełniony. Widzicie ją na zdjęciach - ten styl chłopaków, który to Wy nazwaliście "stylem fusion": kolory, printy, wielki miks - kwintesencja dzieciństwa. 
W tamtym tygodniu, kiedy zawitało do nas na moment lato, zabrałam chłopców nad rzekę. 
Patrzyłam, jak się bawią, wyciskają każdy moment jak cytrynkę, jak bardzo mają w nosie to, jak przy tym wyglądają i jakie sieją spustoszenie w swoich garderobach przy okazji wszelkich szalonych zabaw (J.J. w ciągu ostatnich 8 dni podarł 3 pary spodni, z czego jednej nie dało się uratować, druga stała się szortami, a trzecią ocaliła babcia, naszywając pikowane łaty). 
Patrzyłam i myślałam: może jednak przesadzam? 
Po chwili podszedł do mnie J.J., zajrzał mi przez ramię na ekran aparatu i powiedział: - Mamo, ale fajnie wyglądają te moje papugi na plaży! 
Uśmiechnęłam się. 
No, fajnie wyglądają. 
I fajnie, że J.J. to widzi. 










Niedźwiadek ma na sobie:
t-shirt - Tiny Cotton via Cocoshki
bluza - Made by Me, potem by Bee (po J.J.'u)
spodenki - Bobo Choses via Bananaz
czapka - Kukukid

J.J. ma na sobie:
bluza - Nosweet
spodnie - Maybe4Baby
czapka - Pom Pom Cap

kocyk + poducha - moje ukochane La Millou ♥♥♥

5 komentarzy:

  1. Kocham Was.. Wasze zdjęcia i będę Wam to powtarzać do znudzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Was.. Wasze zdjęcia i będę Wam to powtarzać do znudzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Te papugi J.J naprawdę fajnie wyglądają na plaży! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)