wtorek, 26 maja 2015

mama's day

Bywam autostradą, po której jeżdżą miliony pojazdów, koniem, pilotem śmigłowca i dyrektorem karuzeli. Oddaję im wieczorem ostatnie mleko do mojej porannej kawy. Ostatniego wafla z syropem - najlepsze ciastko na świecie. Smażę naleśniki, noszę hulajnogi, kupuję sto ósme pudło Lego i sześćdziesiątego trzeciego ludzika. Dwudziestą czwartą wymarzoną czapkę z daszkiem dla J.J.'a i dziesiąte opakowanie żelków w tym tygodniu, dla Niedźwiadka. To takie oczywiste, takie normalne i takie potrzebne. Mi. Bo czasem czuję, że im dalej w las, tym bardziej tracę z oczu te moje drobne zadania jako mamy. Skupiam się na tych dużych: na wychowywaniu, wskazywaniu, byciu przykładem, wyjaśnianiu, odpowiadaniu na trudne pytania, nieustannych troskach o zdrowie i bezpieczeństwo. One jednak sprawiają, że zbyt szybko wyczerpują mi się baterie, dopada znużenie hałasem i chaosem, powtarzaniem po tysiąckroć. Czasami dopiero uzupełnienie zapasów mleka i wypicie w końcu tej kawy przywraca mnie na drogę, którą chcę podążać: tej na luzie, bez napięcia i przymusu, bez konsekwencji, jeśli nie mam na nią ochoty (jestem tylko człowiekiem!). Gdzie bycie mamą to wyzwanie i przygoda, zadanie i przyjemność, jednocześnie. Nierozłącznie. Gdzie każde utulanie do snu, całus, żart, czułość to największa nagroda. 
Bo to to są największe nagrody. 
Żadne puchary, medale i Noble się z nimi nie równają!

Życzę Wam ich dzisiaj jak najwięcej!















Powyżej możecie zobaczyć mój prezent na Dzień Matki: album, w którym jest wreszcie kilka moich zdjęć z chłopakami :) Przypuszczam, że nie było łatwo go stworzyć ;) 
Dla Was zaś wciąż obowiązuje kod zniżkowy: LittleBoysInTheCloset - 40% na wszystkie fotoksiążki Printu do 100 stron, ważny do 31 maja. 

2 komentarze:

  1. Najlepszego ;))) Fotoksiążka mistrzowska;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piękna pamiątka :) Szkoda, że nie natknęłam się na ten wpis wcześniej bo kupowałam mamie na Dzień Matki fotoksiążkę i ominęła mnie zniżka :D A zamawiałaś kiedyś fotoksiążki z okładką z eko-skóry (takie jak tutaj http://xn--mojafotoksika-ssb99o.pl/jak-moze-wygladac-fotoksiazka/) bo na zdjęciach widzę tylko kartonowe i ja też tylko takie zamawiałam a ciekawa jestem, jak się sprawują i jaka jest różnica w cenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)