niedziela, 25 maja 2014

mother/flower power

Od wielu lat noszę duże rozmiary, tj. 40-46, w zależności od sklepu, fasonu, materiału itd. Czasami mam z tego powodu "doła", zwłaszcza kiedy wpadnie mi w oko jakiś szałowy ciuch, a wiem, że nawet w bieliźnie wyszczuplającej się w niego nie wcisnę ;) Zazwyczaj jednak skutecznie wmawiam sobie podobieństwo do Sary Ramirez lub Caro Emerald, a obie uwielbiam :D W akceptacji własnego ciała i dobrym samopoczuciu pomaga oczywiście świadomość pewnego stylu, który do mnie pasuje. Wiem, w czym dobrze wyglądam i co leży na mnie tak, jak chcę - bez uwydatniania niedostatków, a jednocześnie też bez maskowania się, chowania pod ubraniem. Nie boję się krótkich szortów, bo uważam swoje nogi za zgrabne i odwracające uwagę od pociążowej pamiątki w okolicach pasa. Lubię dekolty - wiadomo dlaczego i spodnie o kroju, który nawet uwydatnia biodra - bo krągłości w tych miejscach nie ma się co wstydzić, po latynosku ;) Kiedyś śmigałam na obcasach, ale nigdy nie wychodziło mi to szczególnie dobrze. Od pierwszej ciąży pokochałam trampki i to tak, że mogłabym je teraz kupować w ilościach, idących w setki. Gdyby setek na koncie była też odpowiednia ilość ;)

Od razu mówię, że nie znam się na 'dorosłej' modzie, to w ogóle nie moja działka. Ale tak często prosicie mnie w mailach, komentarzach i na facebook'u, żebym pokazała inspiracje ubraniowe dla mam (zwłaszcza tych większych jak ja), że aż nie wypada tak się wciąż wymigiwać. Choć właściwie słowo 'inspiracje' jest tu mocno na wyrost, bo pokazuję jedynie to, co JA bym kupiła i co MI się spodobało. Więc to selekcja bardzo subiektywna. Mimo wszystko mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu.

Enjoy!

  Czas na buty, F&F, by Insomnia, H&M

Cubus, Stradivarius, Stradivarius, Czas na buty

Unisono, by Insomnia, Deezee, Stradivarius

Pan tu nie stał, Zara, C&A

Dreamcouple, Deezee, Cubus

by Insomnia, Yups, Deezee

Zara, Deezee, Chrum, One Mug a Day

Top Secret, Pan tu nie stał, Deichmann

H&M, Deezee, F&F

Unisono, Oysho, Studio Agama

by Insomnia, Yups, Deezee   

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne są te spodnie...i te czarne i granatowe...i koszulki i spódnica...ja jak wiesz jestem chudzinka ale takie kroje wyglądają dobrze chyba na każdym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie granatowe fajowe, ale najbardziej wzrok mój przykuła bluzka z dmuchawcem. Nie powiem, że sobie takiego machnę,bo pewnie zapomnę, ale fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dzięki za tego posta! Po drugiej ciąży zmieniła mi się sylwetka i muszę odnaleźć siebie na nowo. Nie jestem na bieżąco z modą i też wybieram to co mi się podoba. Znalazłam u Ciebie inspiracje na teraz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy bardzo mi się podobają, choć mam swoje najulubieńsze :-))
    Fajne te inspiracje dla mam, proszę o więcej :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te zestawy :) Choć ja póki co na razie ;) szortów nie założę.... Spodnie granatowe genialne, i jeszcze bardzo podoba mi się bluzka z dmuchawcem i kurą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nawet nie wiedziałam, że Ty takie rozmiary nosisz;) Mam podobnie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rozmiary mam mniejsze, ale włożyłabym wszystko co pokazałaś :) tylko tych setek brak...

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować "takich" spodni:) Nogi niestety mam jak reszta - grube, więc spodenki odpadają, nawet jak ważyłam 30kg temu.. ale bardzo podobają się wszelakie tlamptompki (wersja językowa mojej młodszej:), muszę się zdecydować na jakieś w tym sezonie, takie kolorowe! Powiem Ci, że dzięki Tobie odkryłam np sklep Lindex! Wyobraź sobie:) hehe... a taki kardiganik jak H&M już od dawna za mną chodzi, tylko ciągle się zastanawiam, czy letnia wersja z lnu, czy jesienna z delikatnej wełny... no i koniecznie zapisać na listę - zrobić profesjonalną diagnozę kolorystyczną! bo bardzo często wychodzę ze sklepów z wełną nie mogąc zdecydować, czy lepiej mi będzie w turkusie czy różu :) Dzięki za post i garść inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka z napisem piękna, świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)