środa, 9 kwietnia 2014

move mountains

Na co zawsze mieliście ochotę, ale nigdy nie mieliście czasu? Co wciąż schodziło na dalszy plan pod naporem codziennych zobowiązań? Bieganie? Basen? Sobotnia kawa z przyjaciółką? Regularnie, nie od święta. Spacer w samotności? Joga? Takie oczyszczenie umysłu. Dla zdrowia. Tego psychicznego nawet bardziej. A może już od dawna chcecie zmienić/znaleźć nową/lepszą/ciekawszą/lepiej płatną pracę? Tylko to cv takie zakurzone, od pięciu lat nieaktualizowane i ten lęk przed nieznanym, i przed porażką. Aktualizacja potrwa 10 minut, góra kwadrans. Lęk - jest tylko w naszej głowie i nie ma racjonalnych podstaw. Tak naprawdę żadne przeszkody nie istnieją. Nawet czas. Zwłaszcza teraz, kiedy dni stały się dłuższe jakby o całe godziny. Więc do dzieła! Przecież jak nie będziemy szukać, nigdy nie znajdziemy. Jak nie spróbujemy, nic się nie zmieni. Jak nie chwycimy w dłoń kijków do nordic walking i nie wyjdziemy z domu, to czasu dla siebie, aktywnego relaksu - nie będzie. Jeśli potrzebujecie planu, stwórzcie go: minimum trzy wysłane cv dziennie, minimum pół godziny aktywności fizycznej, minimum 15 minut błogiej ciszy itd., itp. Czegokolwiek potrzebujecie, cokolwiek doda Wam skrzydeł. Byle teraz, dziś, nie jutro. Dość zwlekania! 










































 
bluza Bear Valley - terranova (via Allegro.pl)
portki - baza H&M plus malunek diy by mama
pilotka - z Little Rose & Brothers
chusta - po J.J.'u
moksy - Marta made it

16 komentarzy:

  1. Ależ On się robi podobny do brata. Świetna stylizacja. Brakuje mi ostatnio wpisów z braćmi tzn. wspólnych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej wspólnych zdjęć jest na naszym Instagramie. Ale faktycznie ciężko złapać ich ostatnio razem. Zwykle każdy leci w swoją stronę ;)

      Usuń
  2. kochana święte słowa.... . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja u siebie piszę jak to jakoś tak nic nie jestem w stanie zrobić bo nie a tu proszę jaka motywacja :))))
    Śliczny On!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Mam nadzieję, że się przyda.

      Usuń
  4. A Ty juz kochana zaczełaś? :)))
    Mlody wygląda czadersko!!! Love <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To zabrzmiało trochę jak koncernowe szkolenie handlowe;-):-):-PNatomiast całkowicie popieram i jestem baaardzo za.Mój syn w takich chwilach by powiedział -do dzieła!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nigdy bym o tym nie pomyślała. Nie znam się ani na szkoleniach, ani na koncernach tym bardziej. Tak mnie po prostu wiosennie naszło :D

      Usuń
  6. Co racja, to racja :)
    A ja mam takie pytanie: Co za farbki do malowania tkanin używasz? Jeśli można wiedzieć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ta praca to mnie zmotywowalas:)
    Czapa czadowa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama siebie zmotywowałam z tą pracą :)

      Usuń
  8. Kolejny lotnik rośnie i świetnie mu w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, wszystko jest w nas i to od nas zależy, którym sprawom otworzymy drzwi, a przed którymi zatrzaśniemy je z impetem. Ale tak łatwo się narzeka, to jest bezpieczniejsze. Fajnie, że o tym napisałaś, bo mimo, że jestem działaczką i zawsze uważałam, że jeżeli coś chcesz zrobić, to po prostu to rób, to też mam gorsze chwile i zwlekam. No to do dzieła:-))) P.S. nie wiem dlaczego, ale zawsze chciałam nauczyć się portugalskiego:-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)