piątek, 17 stycznia 2014

beige pants

Długo szukałam dla J.J.'a idealnych beżowych spodni. Uważam je - obok grafitowych - za bazowe w chłopaczkowej szafie. Niestety (a może stety) J.J. jest bardzo szczupły (co się często zdarza u wcześniaków) i kupienie mu spodni, które by dobrze leżały, jest zawsze nie lada wyzwaniem. Między innymi z tego powodu tak często kończymy w dziale dziewczęcym. Nie inaczej było i tym razem. Beż, zwłaszcza taki lekko karmelowy, nie wiedzieć czemu - i pechowo dla nas - ograniczony został do chinosów i sztruksów, czyli akurat tych rodzajów 'dołów', które J.J. nosi najrzadziej (bo: nie dopasowują się, wypychają, a ściśnięte paskiem wyglądają po prostu źle). Już jakiś czas temu przyszło mi do głowy, żeby poszukać beżowych jeansów, ale takowych albo nie było, albo były zanadto dziewczęce. Tymczasem te, które znalazłam na wyprzedaży w Zarze, są w sam raz. Nie tylko ładnie się układają, ale mają cieniowania i przetarcia, a to lubię, oj, lubię :)

Po ostatnim mierzeniu i ważeniu Niedźwiadka doszłam do wniosku, że jedno wiem na pewno: portków po bracie to on nosił nie będzie. Nie wciśnie się. Nie ma opcji :)

Kolejnym łupem, bardzo udanym i bardzo pod J.J.'a jest bluza Gro. Ma nieziemski kolor - taki, hmmmm, szafranowy (?). Jak przyprawa :) Jest mięciutka, ma kieszeń 'na samochody' (co zaczyna być warunkiem podstawowym przy zakupie jakiejkolwiek bluzy) i - uwaga, uwaga - otwory na kciuki w rękawach! J.J. - po mamusi - uwielbia naciągać rękawy, więc takie rozwiązanie jest dla niego po prostu genialne: może mieć jednocześnie osłonięte dłonie i wolne palce do zabawy :D
    















































bluza - Gro (via stylepit.pl/kids) %
spodnie - Zara (dział dziewczęcy) %
kurtka - Marks&Spencer
czapka - vintage (moja)
komin - Zara %
rękawice - nie pamiętam, kupione kiedy J.J. miał 2 latka
śniegowce - George

17 komentarzy:

  1. Cudny kubek! I jeszcze jedno - zazdrrrrroszczę Wam ogródka, strasznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutki jest, ale odkąd mąż się nim zajął, daje nam naprawdę duuuużo radości :)

      Usuń
    2. Wielkość jak dla mnie jest bez znaczenia, grunt, że można wyjść prosto z domu, z kubkiem kawy, czekolady itp i posiedzieć:)

      Usuń
  2. My też chcemy robić orzelka na śniegu..... tylko zima nam się gdzieś zapodziala ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedzieli ma być wszędzie :)

      Usuń
    2. Niestety, nadal oglądam ja tylko w internecie .... ale nie tracimy nadziei :)

      Usuń
  3. A my nie mamy śniegu....tylko deszcz....JA chcę już wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Wam śniegu ;) A wiosny zaraz potem!

      Usuń
  4. śniegowe zdjecia <3 ! J.J. w klimacie :D Bluza super! :* świetne łupy! no i gratki z okazji pierwszych kroczków Niedźwiadka! Szkoda, ze portki po J.J.'u juz sie nie przydadza, ale jak to Niedzwiadki nie są szczupaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Niedźwiadek nijak szczupaczkowaty nie będzie. Spodziewam się raczej duety a'la Flip i Flap. A zakupy - mimo mojego marudzenia - faktycznie nam się udały.

      Usuń
  5. Genialne te spodnie! A w połączeniu z bluzą-idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz, że wczoraj w sh właśnie kupiłam beżowe/karmelowe spodnie i szare, których też już jakiś czas szukałam :D Cudne zdjęcia! My na jutro jesteśmy umówieni na sesję w podobnym klimacie swetrowo-kubkowym, i nie uwierzysz, ale też mam swetrowy koc - jest świetny :))))
    Jestem pewna, że Niedźwiadek wiele na tym nie straci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanej sesji życzę! Koniecznie pokaż efekty. Pogoda ma być jutro piękna.
      A Niedźwiadek, cóż, będzie po prostu... misiowaty :)

      Usuń
  7. Ale zazdroooo! U nas nawet śladu śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, zimy zazdrościmy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas już błoto po kolana....okropnie jest , pierwsze zdjęcie cudne jest !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)