piątek, 13 grudnia 2013

'Christmas is all around...'

Teatry, warsztaty, Jasełka, wyjazdy, kupowanie prezentów - to wszystko jest oczywiście bardzo, bardzo fajne i dostarcza nam samych pozytywnych wrażeń, ale im bliżej połowy grudnia, tym bardziej brakuje mi spokoju, wyciszenia, chwili na to, by się do Świąt przygotować. Duchowo i... domowo. Jeszcze jutro czeka nas cały dzień poza domem, ale w niedzielę... Obiecuję sobie, że w niedzielę zacznę uświąteczniać nasze cztery kąty. Może zapakujemy prezenty, może pośpiewamy sobie grupowo 'Driving home for Christmas' i 'Przekażcie sobie znak pokoju', przy których zawsze się wzruszam.
Póki co nastrajam się, poszukując inspiracji. Dziś pokazuję Wam te, które na pewno wykorzystam. A wszystkie moje krysmysowe 'pinki' możecie obejrzeć tutaj.







16 komentarzy:

  1. O ja cieee śnieg tu u Ciebie pada! pięknie, zwłaszcza szaro gazetowe inspiracje, moje ulubione;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam coś takiego wyczarować 'na już', ale się okazało, że nie mamy w domu żadnej gazety :O Wszystkie zużyte na bieżąco :P

      Usuń
  2. lubie Twoje przypinki i podglądam na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh cudnie, a ja jakoś nie wiedzieć czemu czuję spokój, w prawdzie paskudnie brudne okna trochę mnie wyprowadzają z tego stanu, ale zobaczymy czy aura pozwoli je wyszorować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przypomnienie o "Przekażcie sobie znak pokoju" :)
    Uwielbiam ją, przypomina mi szkolne czasy kiedy w chórze śpiewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, uwielbiam taki klimat Świąt w domu. I wiesz, chyba łatiwej w takim klimacie się wyciszyć i zwolnić tempa. Trzymam kciuki za Wasze dekoracje, no i pokazujta, pokazujta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czas wywiesić na drzwiach tabliczkę...nie przeszkadzać, idą Święta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja to bym musiała w zbyt wielu miejscach taką tabliczkę zawiesić ;)

      Usuń
  7. To taki czas, kiedy świat mimo bieganiny i tak staje się piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja robię dekoracje, ale na razie do pudełka. Zawisną 23-24.12. A tym czasem ogarnęłam post z częścią tego co zrobiłam. Na dokładkę namawiam do zabawy w pomaganie (post Kupując-pomagasz). Zapraszam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)