czwartek, 10 października 2013

daily Bear

Niedźwiadek się pochorował, ale dzielnie to znosi. Lepiej ode mnie w każdym razie, bo ja z tęsknotą wyglądam za okno i klnę sobie w duchu siarczyście na fakt, że musimy siedzieć w domu akurat teraz, kiedy jesień jest wreszcie tą piękną, złotą i patriotyczną jesienią. No, ale nie ma tego złego... Jest więcej czasu na doskonalenie raczkowania, rozgryzania zabawek starszego brata, na próby wstawania i sięgania po najdalej położone przedmioty, na wyrywanie mamie włosów, na wylegiwanie się w mamy łóżku, na tańce-patatańce i wyszukiwanie miliona powodów do śmiechu. Tak, tak, bo z tego poważnego na początku Niedźwiadka wyrasta teraz prawdziwy śmieszek.
I tylko ja-mama, latająca w kółko z syropkami i inhalatorem, jakoś czasu nie znajduję na nic. W każdym razie na nic pozaniedźwiadkowego. 

czapa - made by Joanna, bezrękawnik - Next, koszula (boska!) - Name it


czapa - butik (moja), sweter - Cubus, legginsy - Lindex, mokasyny - Marta made it

marynarka - Czesiociuch, getry - Early days, mokasyny - jw

czapa, bezrękawnik, walonki - F&F, sweter - Next, getry - od Little Rose & Brothers, apaszka - lokalny sklepik

 czapula i legginsy - Lindex, sweter - Minymo

sweter - Knitter Skeeter (czyli nasza Sweterkowa Ciocia), szorty - C&A, rajstopki - Wola, mokasyny -  Marta made it

15 komentarzy:

  1. oj, to zdrówka:* Ale Bruno jest cudny:))) co Mu nie założysz, obłęd! Strasznie podobają mi się moaksynki, walonki no i koszula name it wymiata! a za każdym razem jak patrzę na smoczek, w którym pokładałam nadzieję na Gajcikowe zassanie, a który to do nas nie dotarł, bo pan z allegro się zwinął po wpłacie nań pieniążków to żałuję, że nie szukałam dalej, Widzę, że Niedźwiadkowi służy! I jakie raczki odchodzą:))))) u nas lenistwo w tym temacie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiesz, u ciebie przez większość czasu jest pewnie Marszałkowska. Na miejscu Gai też bym się na jezdnię nie pchała :P

      Usuń
  2. Zdrowia:))))
    Ps. czemu m nie nie dziwi połączenie turkusu i fioletu:P Ja chyba się zaraziłam bo ostatnio tak Wikę ubrałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jestem nudna... ;)
      Wmawiam sobie, że to konsekwencja i świadomość własnych upodobań :P

      Usuń
    2. Gdie tam nudna...to jest chyba jedyne miejsce gdzie widziałam to połączenie...zaskakujące ale smakowite:))))

      Usuń
  3. jedni sie zachwycają inni w głowe pukają ale nikt nie zarzuci Ci nudy i braku kreatywności. Ja z tymi pierwszymi wzdycham . Niedźwiadek coraz bardziej mobilny. Niech wziewy szybko misia na nogi postawia. zdroweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś się w głowę puka, na coś Ty? ;)
      :*

      Usuń
  4. Ta pogoda taka zdradliwa, nie wiadomo w co się ubrać ;( zdrówka życzymy, my walczymy ze złym humorem z powodu zabkowanią.A niedźwiadek śliczny kolorowym myryryry :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to nie efekt pogody, ale 'lizania' tych samych zabawek :/
      Oby ząbkowanie poszło jak najłagodniej!

      Usuń
  5. Cudne stylizacje :) A rajstopki musztardowe must have sezonu :) Gdzie mozna je kupic? Bo na stronie Woli nie maja :( Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w jednym ze sklepów sieci eLDe. Myślę, że warto zajrzeć do małych, lokalnych sklepów z bielizną w ofercie.

      Usuń
  6. w każdej odsłonie wygląda bosko!!!! powiedz mi gdzie ty zamawiasz te portki z lindexu, bo patrze na allegro i znaleść nie mogę :( Zdrówka życzymy niedźwiadkowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat kupiłam w sklepie stacjonarnym, w czasie wakacji, ale zamawiam też on-line.

      Usuń
  7. on jest cudny!!!!! i te oczyska......:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że już po chorowaniu jesteście i też miałaś okazję złapać złote liście i promienie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)