czwartek, 9 maja 2013

May trip with our little bear

Wspominałam już, że zdjęć z majówki zebrało się furę, więc będę je prezentować stopniowo. Dziś chciałam Wam pokazać, jak podczas swojej pierwszej w życiu wyprawy prezentował się nasz Niedźwiadek. Przy okazji na niektórych zdjęciach możecie zobaczyć fragmenty Pana Męża (ale nie jest to obietnica posta, poświęconego jego stylowi, bo mąż unika aparatu jeszcze bardziej niż ja). Pakowanie rzeczy maluszka okazało się zaskakująco proste. Wózek się składa genialnie i nie zajmuje dużo miejsca w bagażniku. Gondola - owszem, ale za to do niej można pakować po brzegi :))) Zaś ubranka i pieluszki upchnęłam spokojnie w jednej małej walizce. Naprawdę nie wiem, dlaczego z J.J.-em nie było tak łatwo. Pewnie po prostu nie miałam wprawy. 


kurtka, chusteczka w autka i chusteczka w paski - Reserved
sweterek, jeansy - H&M
spodeny w gwiazdki - by mama
czapa w gwiazdki - Lindex (rozmiar na roczne dziecko)
chustka w gwiazdki - KappAhl
skórzane mokasynki - Zef (allegro.pl)
koszulka w paski, jeansowa kurtka - no name (allegro.pl)
seledynowe dziergane mokasynki (oraz wózkowa grzechotka) - Big Mama
seledynowa czapka - Smyk
czapka w turkusowe paski - Minymo
koszula z łatami - Zara
skarpetki - cutie pie (TkMaxx)

22 komentarze:

  1. Jest przesłodki , uwielbiam na niego patrzec ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalnie wygląda w tych gwiazdeczkach :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, gwiazdeczki handmade wymiatają :)

      Usuń
  3. Uroczy i dzięki mamie bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedźwiadek rewelacja...ale te neony-wow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, jaki efekt? Aż się chce wszędzie wszyć takie żarówiaste suwaki... ;P

      Usuń
  5. fragmenty męża bardzo mi się podobają to znaczy ubraniowo!!!! NIedźwiadek wymiata ale to oczywiste! i u mnie z podróżami jest inaczej z samym malutkim Jasiem było najłatwiej i potem już jak dołączyła Ally i teraz jak już są dzieci coraz bardziej absorbujące to podróż stolica-szczecin tylko w nocy jeżeli już coś a wtedy czy w dzien czy w nocy do auta i spały coś zjadły i dalej spały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męża też ja ubieram, więc... :P
      Po nocy jeździliśmy na początku z JJ, ale teraz nie ryzykujemy. Zwykle startujemy 5-6 rano, co zapewnia jakieś 3 godziny spokoju w aucie.

      Usuń
  6. Bruno jest tak słodki, że aż mi w oczach stają łzy gdy oglądam i tęsknię za maleństwem, wyroby BigMamy prima sort

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się bez przerwy łzy w oczach kręcą, jak patrzę na swoich chłopaków. Bo już sobie myślę, że się kiedyś wyprowadzą... Ale też łzy radości. Że zdrowi.

      Usuń
  7. ten wczepiony Niedźwiadek z gwiazdkową "dupcią" i rasowym sweterkiem mnie powalił na maxa, no cudo poprostu

    OdpowiedzUsuń
  8. Te gwiazdeczkowe ubranka sa cudne. I neonki - tak nienachalnie - w sam raz.
    Nasz pan-tata tez ucieka przed aparatem. Ale i tak ma wiecej zdjec niz ja, bo u nas ja robie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedźwiadek na Tacie super! A na gwiazdkowe ubranka patrzę i patrzę i przestać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te gwiazdeczkowe ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  11. porteczkiw gwiazdki są rewelacyjne!! A może to mały gwiazdro srawia, że takie cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak :))) Gwiazdki rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  13. we wszystkim Bruno wygląda świetnie! neony, gwiazdki - rewelacyjnie:) Szanowny małżonek, z tego co dojrzałam, też ubrany super :D;D
    p.s. termosik ze smoczkiem - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedzwiadek wyglada oblednie w kazdej stylizacji,mam pytanie odnosnie termosu ze smoczkiem,gdzie takowy mozna dostac?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podobaja sie gwiazdeczki;),mozesz podpowiedziec gdzie mozna dostac taki termosik ze smoczkiem???pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na Allegro, ale jak wpiszesz Pacific Baby w wyszukiwarkę, to wyskoczy kilka sklepów, np. piccoland.pl :)

      Usuń

Dziękuję za Wasze opinie :)