wtorek, 12 marca 2013

inviting spring

Wygląda to to jak środek zimy, ale - pomimo wielkiej sympatii dla białego puchu - mam nadzieję, że to już jednak ostatni taki mroźny i śnieżny tydzień. Chcę wiosny. Marzę o wiośnie. Myślę o wiośnie. O wiosennych spacerach z chłopakami, czy to na plac zabaw, czy nad rzekę, o chwili, w której przy naszej piekarni otworzy się okienko z lodami i J.J. poczuje się jak w niebie, o kolorach, które zaleją nasz ogródek, o odwieszeniu kurtek do szafy i zastąpieniu ich moimi ukochanymi swetrami, o kawie ince, pitej na ganku w promieniach porannego słońca, o wystawianiu ślicznej buzi Niedźwiadka na to cudowne, życiodajne światło, o zapachu świeżego szczypiorku, bazylii i rzeżuchy. O tych drobnych i niekoniecznie drobnych rewolucjach w szafach dzieci - by ich stylizacje były lżejsze, jaśniejsze. 
W zagranicznych magazynach o modzie dziecięcej nietrudno zauważyć, że dziewczynki jak zwykle mają lepiej. I wybór marek większy, i ubranka bardziej różnorodne, i zdjęć zatrzęsienie. Ale udało mi się też wyłowić kilka perełek dla chłopców. 


 
Magazyny do przejrzenia tu: Milk i Keiki

Oczywiście jest to wybór absolutnie subiektywny. Bo determinuje go choćby to, że jako miłośniczka stylu marynarskiego zawsze szukam najpierw jego nowej wersji - w tym roku - ku mojej wielkiej radości - wzbogaconej o elementy fluo, a dopiero potem rozglądam się za tym, co "inne". W tym sezonie podoba mi się połączenie żółtego z neutralnymi barwami oraz duże ilości fajnej, ciepłej zieleni, zestawianej z rzeczami black&white i z pastelami. Black&white z wnętrz ostro się przebił do mody, nie sądzicie? Moim zdaniem to będzie wiodący trend na cały okres wiosny i lata. I ta neonowa odmiana pasteli właśnie. Fajnie, optymistycznie to wygląda.

Od lewej: zara, zara, next, lindex, kappahl
Od lewej: next, reserved, next, h&m, next, zara, zara
Od lewej: kappahl, lindex, zara home, lindex, h&m

Na mojej liście 'must have' znajduje się na pewno piżamka w wąsy, kocie portki, T-shirt w żyrafy, pomarańczowe neonowe spodnie dla J.J.'a i neonowe mokasynki dla Niedźwiadka. Możliwości logistyczne i finansowe na pewno ją jednak jeszcze zweryfikują. Tym bardziej, że na dniach debiut Zezuzulli ;)

11 komentarzy:

  1. Na mojej liście 'must have' też jest piżamka w wąsy:)Można ją znaleźć w H&M????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie widziałam, ale liczę, że będzie.

      Usuń
  2. cudny bodziak z wąsami jest w Kappahl'u, a ja bardzo lubię połączenie żółtego z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. my również powoli przygotowujemy się do powitania wiosny i lata

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy...ja chyba jak zwykle się zainspiruję panującymi trendami i ulepsze to co mamy...:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąsy wymiatają!!! :-) Chyba sama zapodam jakiś t-shirt DIY Kubasiowi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już nie mogę się doczekać kiedy będę dla mojego kupowała ubranka/ubrania :)

    Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz widzę ze kilka rzeczy muszę zmalować, a ciuszki od Zezuzulli boskie są
    ja to wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka pozycji widzę na które też poluję,kilka pozycji juz mam..więc gusta nam się pokrywaja :)..Pozdrawiam cieplutko i całusy dla dzieci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)