poniedziałek, 25 marca 2013

after party

Opowiem Wam o moim synu. Jest... taki jak ja! Trochę mnie to przeraża, bo próbuję go wychować także na swoich własnych błędach, a coraz częściej odkrywam, że na geny nie ma mocnych. Być może jednak musi popełnić serię tych samych co ja pomyłek, by dorosnąć, dojrzeć, docenić. Ma na to jeszcze mnóstwo, całe mnóstwo czasu, tylko ja powinnam chyba popracować nad sobą i przestać się denerwować za każdym razem, gdy widzę, dokąd zmierza i wiem, że nie będzie mu tam fajnie. A może wcale nie wiem? Może będzie? Może znajdzie przyjaciół pomimo swojego uporu i pędu do rozstawiania wszystkich po kątach. Może spotka na swojej drodze wzory i autorytety, jak i ja spotkałam, i trochę się przed nimi ugnie, i wiele się od nich nauczy. Może to, że już ma ironiczne poczucie humoru i ewidentne tendencje do nadkontroli, sprawi, że będzie błyskotliwy, w czymś świetny, spełniony...
Oby. 
I oby nie musiał za długo czekać na efekty swoich zmagań, bo - w przeciwieństwie do mnie ;) - bardzo jest niecierpliwy.  


koszula - H&M
krawacik niemowlęcy - pasmanteria

25 komentarzy:

  1. śliczne dekoracje, my za miesiąc świętować będziemy 4 urodziny, a dla synka wszystkiego co najlepsze i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska impreza :-)
    Spokornieje, Młody jeszcze jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam pewna, że wszystko przygotujesz zjawisko pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że urodziny b.udane....
    Jakie dekoracje i dumny czterolatek
    Jeszcze raz najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały chłopak...da radę ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego dla Jonasza - Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne dekoracje:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. 4? Już 4? :O
    Agata, ale masz Synów wyczapiastych*!



    *wyrąbistych

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula!!! Dla mnienteż jest trudne, żeby dzieciakom pozwolić uczyć się na ich własnych błędach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale On jest śliczny :) gdzie wynalazłaś takie świetne wąsate ozdoby ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U wujka Google'a ;) Te są chyba z Etsów. Mogę podesłać na maila pliki do wydruku.

      Usuń
    2. Bardzo jestem chętna bo za miesiąc i mnie mała imprezka czeka :) mamabumma@gmail.com

      Usuń
    3. Mnie tez czekają urodziny 4 latka ,poproszę tez wąsate ozdoby na maila:agaz79@poczta.fm
      BOSKIE!!!CUDNE!!!

      Usuń
  10. Pięknie! Każdy szczegol dopracowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że impreza udana
    Jeszcze raz najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przystojniak :D
    I dodatki są zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Mateusz pod względem charakteru zupełnie różni się ode mnie... I to mnie trochę przeraża, że kiedyś przyjdzie taki moment, kiedy nie będę umiała do niego dotrzeć skoro aż tak się różnimy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne babeczki! Aż mi ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  15. widac ze super przyjecie sie udalo :)
    Bardzo mi sie tu u Ciebie podoba :) zapraszam i do nas moze Cie cos zainteresuje pozdrawiam http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie! Mama bardzo sie postarala :))))
    Wszystkiego naj naj JJ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat!!! A te babeczki są po prostu obłędne!!! Ja nie przepadam, ale na takie pewnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)