poniedziałek, 28 stycznia 2013

hope

Byle do piątku. Tak sobie powtarzam, kiedy wzbiera we mnie złość na każdy ból, domowy areszt, choróbsko J.J.'a i własną nieporadność. Byle do piątku. I pojawia się coś na kształt nadziei... 
Torba spakowana. J.J. wraca do zdrowia. Harmonogram rodzinno-pomocowy z grubsza ustalony. Została jeszcze tylko kwestia formalności, związanych z urlopem macierzyńskim, ale tu liczę na merytoryczne i techniczne wsparcie ze strony męża. 
Po chwilowym marazmie znów zaczynam powolutku planować bardziej kreatywne zadania. Póki co zaprojektowałam kilka ubranek dla J.J.'a, choć ich wykonanie już "zleciłam" teściowej, bo dłuższe siedzenie przy maszynie pozostaje jednak poza zasięgiem moich możliwości (mimo wszystko "chodzi" za mną jeszcze maleńki maszynowy projekcik, którego spróbuję się podjąć, a którego finał mam nadzieję pokazać Wam już w następnym poście). Tak powstała m. in. bluza, którą widzicie na zdjęciach poniżej (nie oddają jej uroku, niestety). Jest z pięknego, mięciutkiego polaru w kolorze butelkowej zieleni. Myślę, że stanowi kwintesencję tego, czego ostatnio oboje z J.J.-em potrzebujemy najbardziej: wygody i przytulności. 



bluza - mama+babcia
spodnie - H&M (dziewczęce)
skarpetki - Calzedonia

A tu ponownie J.J. w obiektywie Karoliny:




10 komentarzy:

  1. Jak ja dobrze Cię rozumiem :)
    Byle by do...Ty masz przynajmniej termin,konkretny :) Trzymam za nas kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluzka :)też bym chciała taką dla Lenki :)to po weekendzie będziecie już po?? Niedźwiadek już będzie po tej stronie brzuszka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza świetna:))))
    To już w piątek??ale szybko zleciało...my też coraz bliżej...już zaplanowałam pranie, prasowanie, pakowanie i porządki z tym związane...a w głowie jeszcze pomysły do realizacji...mam nadzieję zdążyć na czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę o Was bardzo często :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie chyba nigdy nie przestaniesz zaskakiwać.
    ściskam Was

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to też musi być ekscytujące wiedzieć kiedy DOKŁADNIE będzie bobo :> trzymamy kciuki za Was!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytypowałam Twojego bloga do nagrody Liebster:
    http://myszkizkraka.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-liebster-award.html

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lokomotywa! Nasz Tuwim kochany! Nasza ulubiona, zaraz po "Mapach", książka! Bluza świetna, zazdroszczę talentu, maszyny i... czasu :)

    Jak te wszystkie świetne blogi ogarnąć, no jak? I żyć jeszcze... Masz jakiś patent? Podziel się! :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)