czwartek, 24 maja 2012

last sunday

Ubranie J.J.'a na komunię (podobnie zresztą, jak na każde przyjęcie rodzinne) jest zawsze zadaniem karkołomnym. Chcę oczywiście, żeby wyglądał jak najlepiej, ale z drugiej strony wiem, że czeka na niego mnóstwo ruchu i zabawy, dokarmianie przez babcię, ciasta, lody, soczki, błoto i inne okoliczności przyrody, skłaniające raczej do wyboru stroju swobodnego i łatwego w praniu. Macie podobne doświadczenia? Jak można rozwiązać ten dylemat, podpowiadam w "Przebieralni" - hi, hi, znowu autoreklama, ale za to dziś mogę Wam pokazać gotową okładkę:

I jak? Podoba Wam się? 

A to już J.J. w ostatnią niedzielę:



 koszula - George
mucha - dzieło mamy (zamszowa!)
jeansy ze skórzanym paskiem - Rebel
trampki - Bobbi Shoes

Trampki te są dziewczęce, ale tak mi się podobały (zwłaszcza napis "freedom"), że postanowiłam je kupić mimo wszystko. Zamiast wściekle różowych sznurówek, które były w komplecie, użyłam zwykłego plecionego sznurka. Ten sam sznurek stał się też wiązaniem muchy, bo zabrakło mi gumki, a szyłam ją w nocy z soboty na niedzielę. 



 Chyba nie muszę Wam mówić, jaki prezent dostał Komunista ;)
Korzystały z niego wszystkie dzieci. Przez całą imprezę, czyli kilka ładnych godzin. W efekcie szybko skończyły się napoje - nomen omen - niewyskokowe, a dzieciaki ściągały z siebie kolejne warstwy ubrań. Oszczędzę Wam zdjęć w bieliźnie ;) Pokazuję jednak top, który J.J. miał pod koszulą. Rysuneczek wykonałam pisakami do tkanin i póki co przetrwał już dwa prania.




A tak wygląda moja fabryka koszulek. Czynna tylko od 2 do 4 rano ;)


13 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać pierwszego numeru:) Mam nadzieję, że znajdę u nas w empiku :) już bym chiała mieć w ręku...
    Jeśli chodzi o imprezy, również biorę pod uwagę przede wszystkim wygodę, a plamami nie przejmuję się zupełnie, bo przeważnie biorę coś na przebranie ;)
    Jeśli chodzi o Twoje rysunki to mogę powiedzieć tylko tyle, że jesteś niesamowita! Rower rewelacyjny! A wąsy i zamszową muchę też mam w planach od kilku tygodni ;) normalnie coraz częściej wyprzedzasz moje plany, ale to super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym już chciała mieć w ręku...
      Jak zrealizujesz swoje pomysły, to koniecznie pokaż :)

      Usuń
  2. Fajnie go ubrałaś. Elegancko, ale niezmiernie wygodnie i na luzie.
    A takie trampki sama bym mogła nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku nie wiem od czego zacząć:)
    Od Przebieralni może...koniecznie muszę mieć ten nr i kolejne też...na okładce komoda z serii Hippo..uwielbiam...my mamy łóżeczko:)Pastelowe przyjecie...brzmi ciekawie tym bardziej Ze Wiki 1 lipca ma urodziny więc się może przydać...marynarskie paseczki, cytryna i beże...kusisz:) Ni i ta bajeczka na dobranoc-kapitalne czasopismo bedzie...przewidujesz prenumeraty???Bo ja mam mam te sklepy daleko co wymieniłaś ostatnio...:(

    J.J. ubrany kapitalnie...kratkę uwielbiam...zresztą sama widziałaś że Wikę też ostatnio odziałam w kraciastą sukienkę:P

    NA rower na bluzce sama miałam ostatnio ochotę ale nie wiedziałam czym to zrobić...myslałam zeby przeszyć maszyną...mazaki-lepszy pomysł i szybszy:))))

    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne!Kochana,napisz jakie mazaki do tekstyliów polecasz?muszę zakupić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie umiem rysować, bo inaczej sama bym kupiła takie mazaki i robiła małemu super koszulki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko będę w pl to na pewno będę wypatrywać "Przebieralni" w empikach :)
    Zestaw J.J.'a świetny,no i pomysł na dekorację t-shirtów do odgapienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dziewczyno ja przez Ciebię ie śpię po nocach. inspirujesz na całego. też ciekawam jest o to za mazaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mazaki są marki Stained. Kupiłam zestaw bazowy w Croppie, ale już mam ochotę na taki rozbudowany, z innymi kolorami. Są dużo tańsze zestawy na Allegro i wg opisu maziajki nimi zrobione są łatwiejsze w obsłudze, bo tylko do zaprasowania (te, które mam, poprawiam dla pewności medium do tkanin), ale nie wypowiem się, dopóki nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. zacny prezent
    podoba mi się ta fabryka koszulek

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja koniecznie chce wiedzieć skąd trampki!! my też takie chcemy. Z tym sznurkiem - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fabrykę koszulek! i chcę takie mazaki od mikołaja w prezencie;-)
    ps.wpadłam tu wczoraj wieczorem i wsiąkłam, już myślałam, że nie ma inspirujących blogów pisanych przez mamy chłopców:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze opinie :)